donderdag 15 november 2012

Feestelijke vorderingen

Morgen wordt ons lieve Lotje 3!!

Vandaag ging de dag zijn dat ik taarten ging versieren en mijn huis min of meer party-proof ging maken. Meisjes naar school, ik verlof, prima gepland.

En toen kwam er 's nachts een raar geluid uit de slaapkamer van de kinderen. Lap... Lotte had overgegeven.

Eigenlijk merk ik voor de rest helemaal niets aan haar, ze heeft de rest van de nacht ook gewoon geslapen, maar ik hou haar toch maar een dagje thuis voor de zekerheid. Betekent wel dat mijn party-planning in het water valt. Maar we doen ons best en we zien wel waar we geraken.

Oké, hier mijn stappenplan:

1. kroon maken
fase: afgewerkt

2. cadeautje inpakken
fase: staat in een doos, ik kan het moeilijk inpakken terwijl ze erop staat te zien heeee
dit zal het worden:  meeneemhuis playmobil
EDIT 2: done (kindertjes zijn even naar mijn ouders zodat ik kan doorwerken)

3. keuken klaarmaken voor taarten bakken
fase: work in progress
EDIT 1: done

4. 3 taarten bakken
fase: nog aan te vangen
EDIT 1: work in progress
EDIT 2: done

5. 1 taart versieren (tegen morgen)
fase: nog aan te vangen
EDIT 2: work in progress
EDIT 3: done

6. huis opruimen
fase: nog aan te vangen
EDIT: hopeloos...


alors... ik ben ermee weg!

1 opmerking:

  1. En is ze toch niet meer ziek geweest op haar verjaardag?
    Mijn dochter lag op haar 3e verjaardag met 40°C koorts en een dubbele oorontsteking heel de dag op de zetel... Verre van leuk dus ik hoop dat het bij jullie beter gelukt is!

    BeantwoordenVerwijderen