zaterdag 10 november 2012

Een kastje per dag

 Gisteren had ik nog eens de moed om een kastje grondig aan te pakken. Meestal ben ik al zo uitgeblust van het gewone huishoudelijk werk dat een extra laatje of kastje er niet meer bij kan.

Maar... Donderdag was mijn lieve schoonma de beneden komen dweilen en de ramen poetsen, waardoor ik op vrijdag niet al te veel huishoudelijk werk te verrichten had! Tijd om eens EINDELIJK in die boekenkasten te vliegen.

3 lades werden leeggemaakt en gesorteerd. Dingen werden van plaats geruild (de kaften in de dressoirkast, de fotoalbums wat meer in het zicht), de video's netjes op een rij in plaats van de toren naast de TV. En dat allemaal terwijl mijn patatten op het vuur stonden :-)


2 opmerkingen:

  1. Nu de rest van die kast nog... dat zal minder makkelijk zijn aangezien 'Pasjoefel' zijn schoolspullen erin heeft gestockeerd :P

    BeantwoordenVerwijderen