zaterdag 2 februari 2013

Cadeautjes!

't Was even stil op deze blog, ik weet het... Maar ik heb een goed excuus hoor: met een hersenschudding is zowel naaien als bloggen niet erg aangenaam. Af en toe lukte het me om een naad of zo te stikken, maar meer ook niet.

Langzaamaan gaat het beter, en ik maakte de laatste paar dagen 2 cadeautjes voor kleine jongetjes!


Het eerste is een salopetje. Eigenlijk was het bedoeld voor Joppe, maar ik vergat de naadwaarde bij te knippen en dus was het salopetje net iets te klein voor hem. Geen probleem, genoeg babyboys in de vriendenkring om het cadeau te geven! Jozua: hier dus speciaal voor jou :-)

stof: tweedehands
patroon: retrosalopet van meisjesmama

Het tweede cadeautje is voor ons versgeboren neefje Lukas. Hij werd een paar weken te vroeg geboren, en de jumpsuits die ik plande te maken zijn dus niet allemaal klaar geraakt. Hij is echter nog wel klein, dus ik heb nog tijd om de jumpsuits alsnog af te werken.


stof: bio-tricot van ergens in Scandinaviƫ
patroon: Ottobre, jumpsuit met raglanmouwen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten