dinsdag 26 februari 2013

Kaptrui-rage

Volgens mij is er een heuse rage aan de gang in blogland. Het lijkt wel of ik ze overal zie voorbijkomen, die kaptruien uit Stof voor druf-het-zelvers.

Ik ben ook overstag gegaan. Tricot bestelde ik enkele weken geleden al bij Bora, kleine hoeveelheden om ze te combineren met iets effen. Afgelopen zondag op het stoffenspektakel ben ik dan helemaal los gegaan op de nicky velours, en zo kon ik beginnen!

Ik ben er erg tevreden van, zeker omdat dit een eerste keer is: nog nooit een kap gemaakt! Nu nog even kijken of het Jenthe ook mooi staat, ik hoop heel hard van wel :-)



Weet je wat heel vreemd is? Toen ik begon met naaien, moest ik altijd inspiratie gaan zoeken. Dacht ik soms: "alweer een rokje maken??"  En nu zijn we een klein jaar verder, en mijn TO DO-lijstje lijkt alleen maar langer en langer te worden! Allemaal mooie stofjes in de kast, allemaal leuke ideeën in mijn hoofd. En naaizin? Die heb ik ook meer dan genoeg. Maar die tijd he. Heeft iemand daar misschien nog een stapeltje van liggen dat weg mag?

Dit is in ieder geval mijn lijstje:
- katoenen jurkjes voor Jenthe en Lotte
- velours broekjes voor Joppe
- shirtjes voor Jenthe en Lotte
- superheldencape voor vriendje
- 2 jurkjes voor mezelf
- jumpsuits voor babyneefje

deadline? tegen de tijd dat het geen jassen-weer meer is. Klaar? START :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten