woensdag 3 oktober 2012

stillekes he?

't is hier maar stillekes he?

Dat heeft zo zijn redenen... Ten eerste ben ik terug beginnen te werken. Daar kruipt veel tijd in, en de rest van de tijd spendeer ik liever aan de kindertjes dan aan mijn blog.
Ten tweede heb ik iets gemaakt waar ik een tutorial van wilde maken, maar het lukt niet zo goed haha :-)   Dus bij deze, een  kussensloop die tuniekje wordt:


Ten derde ben ik begonnen met naailes! Fijn, want ik wil mijn naaien toch een niveautje hoger krijgen dan hoe het nu is. En Dat lukt! Voorlopig nog maar 2 lessen gehad hoor, een pannenlap en een werktas zijn het resultaat. Maar de 'juf' weet waarom ik naailes volg, dus ze eist perfectie! Héél moeilijk voor een intuïtieve naaister als ik ;-)

En tenslotte heb ik nog cadeautjes gemaakt voor de dag van de leerkracht! Maar ik denk dat er toch wel 1 of 2 deze blog lezen, dus ik ga niet verklappen wat dat zijn :-)   

Nu 2 dagen vrij, hopelijk kom ik nog even aan naaien toe...

1 opmerking:

  1. Geniet van je 2 dagen vrij!
    Bij mij is het op de blog ook een tijdje stil geweest. Nu ben ik er weer terug met speelgoed :-)
    Ik ben al benieuwd naar je cadeautje voor dag van de leerkracht! Wij gaan er ons vanavond nog vlug aanzetten...

    BeantwoordenVerwijderen