zaterdag 23 juni 2012

Een kastje per dag

Ik volg een blog, een heel inspirerende: een kastje per dag heet ie. De bedoeling is dat je elke dag 1 kastje opruimt, dingen weggooit, een slordig plekje verandert, iets eens extra grondig poetst,... En zo na een jaar of zo een veel opgeruimder huis hebt! Ik ben mee aan de slag gegaan, en... het werkt! Ik doe niet elke dag een kastje, dat lukt me niet bovenop het gewone huishouden en de kindjes. Maar als ik KAN, dan ga ik aan de slag.

Het is nog maar half 11 als ik dit typ, maar ik heb er al een klusje opzitten! Het keukentje waar de kindjes buiten mee spelen is al heel lang aan een schoonmaakbeurt toe. (Ik geef het toe: ik ben een uitsteller, en zeker als het over poetsen en opruimen gaat.)  Net zoals het loopkarretje van Joppe: 't ventje kon hem alleen buitenshuis gebruiken want voor binnen was het echt té smerig.

Tadaaaa (enkel van het keukentje):

VOOR


NA





Geen opmerkingen:

Een reactie posten